«Συμπεριφορά που δείχνει έλλειψη σεβασμού στον επιβάτη, δεν θα είναι ανεκτή», τονίζει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ
Σύσταση στους οδηγούς των αστικών λεωφορείων να συμπεριφέρονται με ευγένεια και σεβασμό στο επιβατικό κοινό, απηύθυνε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Voria.gr, ο επικεφαλής του οργανισμού απέστειλε προσωπική επιστολή με αποδέκτες τους οδηγούς και τους σταθμάρχες, από τους οποίους ζητά να επιδεικνύουν την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά, καθώς αποτελούν τη «βιτρίνα» του ΟΑΣΘ στην κοινωνία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αφορμή δεν ήταν κάποιο συγκεκριμένο συμβάν, αλλά περιστατικά που καταγράφηκαν στο παρελθόν, τα οποία, όπως εκτιμά η διοίκηση, αν και μεμονωμένα, αμαυρώνουν όχι μόνο την εικόνα του Οργανισμού, αλλά και συλλήβδην όλων των οδηγών, που στην πλειονότητά τους συμπεριφέρονται όπως πρέπει. Ο κ. Ταγγίρης ζητά απ’ όλους ανεξαιρέτως τους εργαζόμενους να πράττουν το ίδιο, τονίζοντας ότι συμπεριφορές που δείχνουν έλλειψη σεβασμού στον επιβάτη, δεν θα είναι ανεκτές. Στην επιστολή του ο κ. Ταγγίρης σημειώνει ότι ο ΟΑΣΘ είναι εδώ και 66 χρόνια συνυφασμένος με τη Θεσσαλονίκη, αναπτύχθηκε μαζί με την πόλη και κατόρθωσε, παρά τα προβλήματα και τις παθογένειές του, να γίνει κομμάτι της ζωής των Θεσσαλονικέων. Παράλληλα, επισημαίνει ότι πλέον ο Οργανισμός ετοιμάζεται να περάσει στην επόμενη μέρα, ετοιμάζεται να περάσει στη νέα εποχή, καθώς, μετά από χρόνια, πρόκειται να αποκτήσει καινούργια λεωφορεία και μάλιστα νέας τεχνολογίας, ενώ θα ενισχυθεί με προσωπικό, κάτι για το οποίο γίνεται ήδη η σχετική προεργασία.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του οργανισμού αναφέρει ότι παρά τα προβλήματα, τις περιπέτειες και τις αδυναμίες του, ο ΟΑΣΘ έχει να επιδείξει επιτεύγματα, ήταν πάντα ένας πρωτοπόρος Οργανισμός, όμως το πιο σπουδαίο που έχει να επιδείξει είναι οι άνθρωποί του, που πάντα ήταν δίπλα στον επιβάτη. Υπογραμμίζει, δε, ότι η κοινωνία της πόλης, ο κάθε απλός Θεσσαλονικιός, έχει απαιτήσεις από τον Οργανισμό, αλλά και από τον καθένα ξεχωριστά και τόσο ο Οργανισμός ως σύνολο, όσο και ο καθένας μεμονωμένα υποχρεούται να σέβεται και να υπολογίζει αυτές τις απαιτήσεις, καθώς, άλλωστε, η ελληνική κοινωνία κρατά σε λειτουργία τον ΟΑΣΘ μέσω των χρηματοδοτήσεων της Πολιτείας.
«Καλώ λοιπόν όλους, να είμαστε πάντα δίπλα στους επιβάτες. Να τους αντιμετωπίζουμε με ευγένεια και χαμόγελο. Να τους συμπαραστεκόμαστε και να τους συναισθανόμαστε. Η έγκυος που περιμένει το λεωφορείο θα μπορούσε να είναι η σύζυγος, η αδελφή, η κόρη, η ανιψιά μας. Και έτσι πρέπει να την αντιμετωπίζουμε. Ο άνθρωπος που χρησιμοποιεί αναπηρικό αμαξίδιο μπορεί να είναι ο φίλος μας, ο συγγενής μας. Η γυναίκα με το μωρό, μπορεί να είναι η κόρη μας. Η φοιτήτρια ή ο φοιτητής, μπορεί να είναι ο γιος ή η κόρη μας. Η ηλικιωμένη ή ο ηλικιωμένος, μπορεί να είναι η μητέρα ή ο πατέρας μας. Σας ζητάω να αντιμετωπίζετε τον κάθε επιβάτη και ειδικότερα όσους βρίσκονται σε ευάλωτη θέση με σεβασμό, με προσοχή, με φροντίδα, σαν να είναι συγγενής ή φίλος μας. Το ξέρω ότι οι 99 στους 100 το πράττετε ήδη. Και σας ζητάω να συνεχίσετε να λειτουργείτε κατ’ αυτόν τον τρόπο. Ζητώ όμως το ίδιο απ’ όλους, μηδενός εξαιρουμένου», τονίζει και καταλήγει λέγοντας ότι «συμπεριφορά που δείχνει έλλειψη σεβασμού στον επιβάτη, δεν θα είναι ανεκτή».