Με “μπαράζ” δημοσιευμάτων προβάλλονται στη σκανδιναβική αγορά η Τήνος, η Μήλος και η Σύρος.
Συγκεκριμένα, με πρωτοβουλία του γραφείου ΕΟΤ Σκανδιναβικών χωρών, τα τρία κυκλαδίτικα νησιά συμπεριλαμβάνονται μαζί με άλλα, στο πλαίσιο του διαφημιστικού προγράμματος για το 2023, στα ταξιδιωτικά μέσα Vagabond, Firstclassmagazine και Hellofromgreece της Σουηδίας, καθώς και στο magasinet-reiselyst της Νορβηγίας και travelbynomas της Δανίας.
Σημειώνεται ότι η σκανδιναβική αγορά είναι σημαντική για τις Κυκλάδες και την Ελλάδα γενικότερα, ενώ προσπάθειες έγιναν στο πρόσφατο παρελθόν από το Γραφείο ΕΟΤ για την προσέλκυση και ταξιδιωτών τρίτης ηλικίας και συνταξιούχων με στόχο την επέκταση της τουριστικής περιόδου.
Χαρακτηριστικό είναι ότι, σύμφωνα με το Apollo Travel Group, που συγκεντρώνει το 70% των πωλήσεων προς την Ελλάδα, καταγράφεται ρεκόρ πωλήσεων το τελευταίο διάστημα, με τις προπωλήσεις των “πακέτων” του συνολικού προγράμματός του για το φετινό καλοκαίρι να έχουν ήδη φτάσει το 60%.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου και τις προπωλήσεις του τελευταίου τριμήνου του 2022, οι πωλήσεις τουριστικών «πακέτων» διακοπών και ταξιδιών για το 2023 έχουν ξεπεράσει κάθε εκτίμηση και κινούνται πάνω από τους στόχους για τη φετινή τουριστική περίοδο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ