Κάτοικοι κατά δημάρχου - Έκτακτη συνεδρίαση της ΔΕΥΑΩ ανακοίνωσε ο Παντελής Τσακίρης
Σε… αναβρασμό βρίσκεται το Ωραιόκαστρο, καθώς καθημερινά στα νοικοκυριά φτάνουν «φουσκωμένοι» λογαριασμοί νερού, με υπέρογκες χρεώσεις, έξι και εφτά φορές πάνω σε σχέση με τον τελευταίο τους λογαριασμό.
Όπως γράφει η ιστοσελίδα Πολίτες Ωραιοκάστρου, οι «καυτοί» λογαριασμοί (για το έτος 2021) έχουν ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων και στο Διαδίκτυο, με τους κατοίκους της περιοχής να «υπενθυμίζουν» -με αναρτήσεις των λογαριασμών τους- στη διοίκηση του Παντελή Τσακίρη τις «επερχόμενες εκλογές» και να διερωτώνται πώς είναι δυνατόν να καλούν τον κόσμο να πληρώσει τα δικά τους λάθη.
Οι πρώτες «επίσημες» αντιδράσεις, υπογραμμίζεται, δεν ήρθαν από την πλευρά της αντιπολίτευσης, αλλά από το εσωτερικό της διοίκησης Τσακίρη, με τον πρόεδρο της πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, Βαγγέλη Χατζηαντωνίου, να εξαπολύει «πυρά» κατά της διοίκησης της ΔΕΥΑΩ. «Προσωπική μου θέση και άποψη είναι ότι πρέπει το Δ.Σ της ΔΕΥΑΩ να αποφασίσει την επανέκδοση των λογαριασμών, κάνοντας σωστά τη διαδικασία χρεώσεων, γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις είναι τριπλάσιες. Δεν φταίνε οι πολίτες σε τίποτα την ολιγωρία κάποιων να την πληρώσουν δύο και τρεις φορές πάνω…» εμφανίζεται να δηλώνει.
Στο πλαίσιο αυτό, η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Ωραιοκάστρου (ΔΕΥΑΩ) ανακοίνωσε ότι ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Παντελής Τσακίρης, ζήτησε να συνεδριάσει εκτάκτως το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, προκειμένου να διευθετηθεί το θέμα που προέκυψε με την έκδοση των εκκαθαριστικών λογαριασμών της ΔΕΥΑΩ, που αφορούν το έτος 2021.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση:
«Η Διοίκηση του Δήμου Ωραιοκάστρου και της ΔΕΥΑΩ ήδη από την περασμένη Παρασκευή, οπότε και διαπιστώθηκε ότι μέρος των λογαριασμών είναι αυξημένοι σε σχέση με προηγούμενους, κινούν όλες τις απαραίτητες διαδικασίες σε συνεννόηση με τη νομική υπηρεσία του Δήμου, ώστε να διευθετηθεί το θέμα σύννομα και με βάση όσα ορίζονται από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα. Επεξεργάζονται λύσεις που θα είναι σύννομες και προς άμεση ανακούφιση των καταναλωτών που είχαν αυξημένες χρεώσεις.
Τα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας και έχουν αναρτηθεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οφείλουμε να διευκρινίσουμε πως είναι αβάσιμα, δεν στηρίζονται στη νομιμότητα ούτε σε πραγματικά γεγονότα και στόχο έχουν να δημιουργήσουν ψευδείς και λανθασμένες εντυπώσεις.
Η Διοίκηση του Δήμου Ωραιοκάστρου και της ΔΕΥΑΩ, αφού ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες, θα εξηγήσουν στους πολίτες τί συνέβη και ποιες παραλείψεις έγιναν τα προηγούμενα χρόνια, που είχαν ως συνέπεια να οδηγηθούμε στη σημερινή κατάσταση.
Διευκρινίζουμε πως οι ενέργειες του Δήμου Ωραιοκάστρου και της ΔΕΥΑΩ για τη διευθέτηση του θέματος γίνονται προς όφελος των πολιτών και με γνώμονα την καλύτερη παροχή υπηρεσιών της εταιρείας προς τους πολίτες.
Αντιλαμβανόμαστε την αναστάτωση που προκλήθηκε στους καταναλωτές λόγω των αυξημένων χρεώσεων και δεσμευόμαστε πως θα ολοκληρώσουμε το ταχύτερο δυνατόν τις απαραίτητες διαδικασίες, ώστε να διευθετηθεί το ζήτημα για να ανακουφιστούν οι πολίτες».
Από την πλευρά του, τη θέση ότι «επείγων επανυπολογισμός, με χρονικό καταμερισμό των καταναλώσεων νερού και τιμολόγηση με βάση τους κατά περίπτωση συντελεστές και όχι αθροιστικά, απαιτείται, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το μεγάλο πρόβλημα με το υπέρογκο ύψος των λογαριασμών ύδρευσης σε Δρυμό, Λητή και Μεσαίο», εξέφρασε, με ανακοίνωσή του ο υποψήφιος δήμαρχος Ωραιοκάστρου, Πέτρος Αταμιάν.
Κατά την άποψή του, «τα ποσά που έχει χρεώσει η ΔΕΥΑΩ δεν δικαιολογούνται σε καμία περίπτωση, ενώ προέχει να δοθούν οι απαραίτητες διαβεβαιώσεις στους δημότες πως το θέμα θα αντιμετωπιστεί άμεσα».