οι μαθήτριες και μαθητές της Β’ τάξης, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας Αικατερίνης Βλάχου, δημιούργησαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με τίτλο «Βιώσιμη Γη»
Το Γυμνάσιο Σαρωνίδας διακρίθηκε στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό με θέμα «Το Κλίμα αλλάζει… αλλάζω ζωή!», καταλαμβάνοντας την 3η θέση στην κατηγορία Επιτραπέζιο Παιχνίδι.
Ο διαγωνισμός εντάσσεται στις εκπαιδευτικές δράσεις του έργου «LIFE-IP AdaptInGR- Boosting the implementation of adaptation policy across Greece» (LIFE17 IPC/GR/000006) και στηρίζεται από την Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού σε συνεργασία με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ).
Ειδικότερα, οι μαθήτριες και μαθητές της Β’ τάξης του Γυμνασίου Σαρωνίδας, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας κας Αικατερίνης Βλάχου (Χημικός), δημιούργησαν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με τίτλο «Βιώσιμη Γη», με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την κλιματική αλλαγή και τη βιωσιμότητα. Το σχολείο διακρίθηκε ανάμεσα σε μεγάλο αριθμό σχολείων (Δημόσιων και Ιδιωτικών) από ολόκληρη τη χώρα.
Με ιδιαιτέρως θερμά λόγια μίλησαν για τη διάκριση των παιδιών ο δήμαρχος Σαρωνικού Χρήστος Γκίνης και ο χωρικός αντιδήμαρχος Σαρωνίδας και αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Χαράλαμπος Γαλάνης.
«Η ανθρώπινη ευημερία τώρα και στο μέλλον εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την αλλαγή των καθημερινών συνηθειών μας αλλά και την αλλαγή του τρόπου που αντιλαμβανόμαστε την ανάπτυξη. Τα παιδιά του Γυμνασίου Σαρωνίδας μας δείχνουν το δρόμο προς την αειφορία εκπαιδεύοντάς μας, μέσα από το παιχνίδι, να σεβόμαστε το περιβάλλον λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες που δημιουργεί η κλιματική αλλαγή. Πολλά συγχαρητήρια για τη σπουδαία διάκρισή τους!», ανέφερε ο δήμαρχος Σαρωνικού Χρήστος Γκίνης.
Από την πλευρά του ο Χαράλαμπος Γαλάνης σημείωσε: «Για ένα μικρό σχολείο όπως το Γυμνάσιο της Σαρωνίδας είναι μεγάλη τιμή η βράβευση από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα “LIFE-IP AdaptInGR- Boosting the implementation of adaptation policy across Greece”. Ευχαριστούμε από καρδιάς το διδακτικό προσωπικό του σχολείου που αφοσιώνεται στα παιδιά μας δίνοντας έμφαση όχι μόνο στην προκαθορισμένη διδακτέα ύλη αλλά και στο νούμερο ένα πρόβλημα της εποχής, αυτό της κλιματικής αλλαγής».