Ξεκινά τις περιοδείες ο υποψήφιος δήμαρχος Αγρινίου
Ένα ισχυρό ψηφοδέλτιο με αξιόλογους υποψηφίους ο Δημήτρης Τραπεζιώτης είναι έτοιμος να διεκδικήσει το δήμο Αγρινίου στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου. Οι 240 σε σύνολο υποψήφιοί του έχουν ξεκινήσει ήδη τον προεκλογικό αγώνα, ενώ και ο ίδιος ο Τραπεζιώτης, ο οποίος παρουσίασε και το σποτ του συνδυασμού «ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ & ΠΡΑΣΙΝΟ – ΥΠΕΡΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ».
Ο Δημήτρης Τραπεζιώτης με την εκπαιδευτική κοινότητα
Με πρωτοβουλία του υποψηφίου Δημάρχου Αγρινίου κ. Δημήτρη Τραπεζιώτη, και προκειμένου να ενημερωθεί επίσημα για τα προβλήματα των σχολείων του Δήμου πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τους εκπροσώπους της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Οι εκπρόσωποι όλων των πλευρών που συμμετείχαν κατά την διάρκεια του διαλόγου που αναπτύχθηκε, επικεντρώθηκαν στην ιεράρχηση των προβλημάτων που αφορούν στην Α’ ΘΜΙΑ και στην Β’ΘΜΙΑ εκπαίδευση και από κοινού προτάθηκαν λύσεις και αναζητήθηκαν τρόποι, ώστε να επιτευχθεί μια ανθρώπινη και δημοκρατική παιδεία με σχολεία για όλους τους μαθητές στον δήμο μας. Ακολούθησε γόνιμη και επικοδομητική συζήτηση στην οποία συμμετείχαν: Η Πρόεδρος και μέλη του Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης Αγρινίου – Θέρμου και ο αιρετός εκπρόσωπος του συλλόγου στο ΑΠΥΣΠΕ Δυτικής Ελλάδος. Ο Πρόεδρος και μέλη του Δ.Σ. της Β’ ΕΛΜΕ και ο Προϊστάμενος του τμήματος Γ’ Προσωπικού Δ/νσης Β/θμιας Εκπαίδευσης Αιτ/νίας. Η Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος του Σωματείου Καθαριστριών Σχολικών Κτιρίων. Η π. Πρόεδρος των Σχολικών Τροχονόμων και μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου Καθαριστριών Σχολικών Κτιρίων. Μέλος της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Αγρινίου. Παραβρέθηκαν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί του Συνδυασμού μας.
Ο Συνδυασμός και ο επικεφαλής του κ. Δημήτρης Τραπεζιώτης, αφού έλαβε υπόψη του τις προτάσεις, τις ανάγκες, την ιεράρχηση και την προτεραιοποίηση των αναγκών και των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα σχολεία μας με βάση και την αξιολογική κρίση των εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας διαμόρφωσε οριστικά την πρότασή του για την παιδεία η οποία έχει ως ακολούθως:
Ο Δήμος παρουσιάζει βασικές ελλείψεις σε υποδομές εκπαίδευσης και αθλητισμού.
Στο Αγρίνιο που προτείνουμε κανείς δε θα μείνει αποκλεισμένος από Παιδεία, Μόρφωση και Εκπαίδευση. Το ζήτημα Παιδεία-Εκπαίδευση-Μόρφωση αποτελεί για μας θέμα πρώτης προτεραιότητας.
Άξονες Δημοτικής πολιτικής στον τομέα της Παιδείας
1. Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο χαρακτήρα της παιδείας σε αντίθεση με τις νεοφιλελεύθερη αντίληψη που θεωρεί την παιδεία ως πεδίο επικερδούς επιχειρηματικής δραστηριότητας. Αγωνιζόμαστε μαζί με την εκπαιδευτική κοινότητα και όλο το λαό του Αγρινίου για αύξηση των δαπανών και επιχορηγήσεων (κρατική χρηματοδότηση) για την Παιδεία.
Δεσμευόμαστε :
α) για κατανομή των δαπανών στις σχολικές κοινότητες με αντικειμενικά κριτήρια (αριθμός μαθητών, μέγεθος και χωροταξική κατανομή σχολείων, παλαιότητα κτιρίων και μηχανημάτων, εργαστηριακές υποδομές, βιβλιοθήκες)
β) Για οργάνωση συλλογικών δράσεων των γονέων και εκπαιδευτικών των σχολείων για κοινωνική και ψυχολογική στήριξη στις χειμαζόμενες από την κρίση οικογένειες.
2. Σχολεία ανοιχτά στη νεολαία και στην τοπική κοινωνία. Κέντρα μόρφωσης, αθλητισμού και παραγωγής πολιτισμού. Πυλώνες αλληλεγγύης και συλλογικότητας. Παλεύουμε μαζί με γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς για ένα σχολείο μόρφωσης και ολόπλευρης απελευθερωτικής Παιδείας. Ανοιχτές συνελεύσεις στα σχολεία όλων των γειτονιών του Δήμου με στόχο τη συνεχή καταγραφή των προβλημάτων, την κριτική της πολιτικής μας για την παιδεία και τον επανασχεδιασμό της όπου χρειάζεται.
3. Άμεση συντήρηση των σχολικών κτιρίων και υποδομών. Θα δοθεί άμεση προτεραιότητα στη σχολική ασφάλεια και υγιεινή. Τούτο σημαίνει ότι :
α) Θα διασφαλιστεί η ασφαλής μετάβαση στα σχολεία όλων των μαθητών με διαβάσεις πεζών και σήματα οδικής κυκλοφορίας στους δρόμους γύρω από τα σχολικά κτίρια.
β) Επειδή τα επιτρεπόμενα όρια εκπομπής των κεραιών κινητής τηλεφωνίας μεταβάλλονται συνεχώς, θα κατέβουν όλες οι κεραίες κινητής τηλεφωνίας σε απόσταση μέχρι και 500 μέτρων περιμετρικά κτιριακών εγκαταστάσεων βρεφονηπιακών σταθμών, σχολείων, παιδικών χαρών και χώρων άθλησης.
γ) Έγκαιρος και έγκυρος αντισεισμικός έλεγχος.
4. Άμεση καταγραφή των εκρηκτικών κτιριακών προβλημάτων σχεδόν όλων των Νηπιαγωγείων της πόλης, που τα περισσότερα «στενάζουν» στεγασμένα σε κτίρια- μαγαζιά χωρίς παράθυρα και χώρους εξαερισμού και προαυλισμού.
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΡΑΠΕΖΙΩΤΗ
Αναβάθμιση αύλειων χώρων – Δημιουργία πράσινων σχολείων
Ενεργειακή αναβάθμιση όλων των σχολείων του Δήμου και τοποθέτηση συστημάτων αυτοπαραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος όπως τα φωτοβολταϊκά πανό.
Συγκρότηση δημοτικών συνεργείων για την άμεση αντιμετώπιση των κτιριακών και άλλων προβλημάτων των σχολείων μας (κοπή δέντρων και χόρτων, καθαρισμός αύλειων χώρων…)
Σταδιακή δέσμευση οικοπέδων για την ανέγερση σύγχρονων σχολικών εγκαταστάσεων, ακόμα και αποκεντρωμένων με ταυτόχρονη εξασφάλιση της μεταφοράς των μαθητών.
Πρόσληψη καθαριστριών πλήρους απασχόλησης.
Καθαρίστριες, σχολικοί φύλακες. Αγώνα για μόνιμο προσωπικό με συγκεκριμένα καθήκοντα και ωράριο.
Σχολικοί τροχονόμοι: Ένταξη στο μόνιμο προσωπικό των σχολικών μονάδων με ταυτόχρονη κατοχύρωση των εργασιακών δικαιωμάτων τους.
Συντήρηση και φύλαξη όπου είναι απαραίτητη των σχολείων με δαπάνες του Δήμου και όχι από την επιχορήγηση για τις λειτουργικές ανάγκες τους.