Ούτε μία ούτε δύο, αλλά… 32 επιτροπές έχουν συγκροτηθεί για την καταγραφή των ζημιών που άφησε πίσω της η κακοκαιρία στη Θεσσαλία. Οι έλεγχοι έχουν ξεκινήσει όχι μόνο σε κτηνοτροφικές μονάδες, καλλιεργήσιμες εκτάσεις και σπίτια, αλλά και στην εθνική οδό, στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ.
Τουλάχιστον έξι χιλιόμετρα της εθνικής οδού παρέμειναν για μεγάλο χρονικό διάστημα κάτω από το νερό, δημιουργώντας σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία των οχημάτων. Σε εξέλιξη βρίσκονται οι μελέτες, προκειμένου να διασφαλιστεί η ευστάθεια του οδοστρώματος.
Ο ομότιμος καθηγητής του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Αναστάσιος Μουρατίδης, ανέφερε πως οι έλεγχοι και οι μετρήσεις γίνονται, για να διαπιστωθεί αν η κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων στην αριστερή λωρίδα έχει επηρεάσει ενδεχομένως αρνητικά το σύνολο του δρόμου και κατά πόσο έχει επηρεαστεί η δομική αντοχή του.
Σύμφωνα, δε, με τον καθηγητή του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Νίκο Ηλιού, η κατασκευή του δρόμου είναι καλή και οι έως τώρα μετρήσεις δείχνουν ότι και η κατάσταση του οδοστρώματος είναι σε πολύ καλό επίπεδο.
Στον Αλμυρό Μαγνησίας έχει υποχωρήσει μεγάλο κομμάτι του οδοστρώματος μετά την αλλαγή της ροής των χειμάρρων στην περιοχή. Όπως δήλωσε ο κ. Ηλιού, ο χείμαρρος του Ξεριά χάλασε τη γέφυρα που είχε κατασκευαστεί μετά τον Ιανό και άλλαξε την κοίτη του ρέματος.
«Έχει φύγει ένα μεγάλο κομμάτι και του οδοστρώματος και του επιχώματος. Η επισκευή του συγκεκριμένου τμήματος θα πάρει αρκετό χρόνο, καθώς οποιεσδήποτε ενέργειες χρειαστεί να γίνουν, προϋποθέτουν ότι θα θα ξαναγυρίσει η κοίτη εκεί που ήταν» ανέφερε ακόμη.