Οι στοχευμένες δράσεις τουριστικής προβολής της Νάξου
Πολυάριθμες και στοχευμένες δράσεις τουριστικής προβολής έχουν υλοποιηθεί τα τελευταία χρόνια από τον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, βάσει σχεδίου.
Μέσα από κατάλληλους χειρισμούς διασφαλίστηκε εν καιρώ Covid-19, η άνευ κόστους παρουσία σε πλήθος virtual εκθέσεων και ψηφιακών workshops σε αγορές όπως Γερμανία, Πολωνία, Αυστρία, Γαλλία, Ιταλία, Ρουμανία, Ισραήλ, Κίνα και Αμερική.
Επιπλέον στο πλαίσιο διεθνών εκθέσεων με φυσική παρουσία οργανώθηκαν προγραμματισμένες συναντήσεις με έγκυρους δημοσιογράφους, φωτογράφους, ταξιδιωτικούς συντάκτες, bloggers, influencers, instagramers, τουριστικούς πράκτορες και tour operator και υλοποιήθηκαν δράσεις, όπως παρουσίαση στην έκθεση WTM 2022.
Επιπροσθέτως προσκλήθηκαν δεκάδες δημοσιογράφοι και bloggers από όλο τον κόσμο, όπως Ελλάδα, Μ. Βρετανία, ΗΠΑ, Ιταλία, Ισραήλ, Ελβετία, Σκανδιναβία, Κίνα, Βραζιλία, Γερμανία, Γαλλία αλλά και τουριστικοί πράκτορες από διάφορες αγορές. Με επίκεντρο κάθε πτυχή του προορισμού activities, χωριά, παραλίες, γαστρονομία παραδόσεις, τοπικά προϊόντα και ιστορικά μνημεία, ο Δήμος εξασφάλισε διακρίσεις και προβολές σε κορυφαία διεθνή ΜΜΕ πχ CNBC, Evening Standard, World of Cruising, RES, Vagabond, Daily Mail, Conde Nast Traveller, National Geographic Πολωνίας, E-bike Touren Magazin, Mygreeksalad.it, Mirror, Reader’s Digest, Travel Magazine, The Cultural Voyager, the Trip Reporter, National Geographic Traveller, House & Garden, CNN Brasil, Reisenexclusiv.com, The Sun, Vogue France, Travel Weekly, Imagine Magazin, Wandern & Reisen, National Geographic Ισπανίας, Vanity Fair Italia κλπ.
Μία από τις προτεραιότητες ήταν και η προσέλκυση τηλεοπτικών εκπομπών με 100 εκατομμύρια τηλεθεατές σε Ευρώπη, Αμερική, Ασία, Μέση Ανατολή και Αυστραλία, ενώ υπήρξε σημαντική ανέξοδη συμφωνία με το παγκόσμιο τηλεοπτικό δίκτυο Nautical Channel για προβολή μιας εβδομάδας, σε εκατομμύρια ταξιδιώτες. Στο «μέτωπο» του εγχώριου τουρισμού, πραγματοποιήθηκαν δημοσιογραφικά ταξίδια, οργανώθηκαν live τηλεοπτικές μεταδόσεις και διαγωνισμοί και προκλήθηκαν πάνω από 1.000 δημοσιεύματα σε δημοφιλή ΜΜΕ.
Παράλληλα, συνεχίστηκε η πολύπλευρη ανάπτυξη των τουριστικών social media του Δήμου και δημιουργήθηκαν νέα θεματικά τουριστικά βίντεο. Σε αυτή την προσπάθεια, πολύτιμη ήταν η υποστήριξη από τοπικούς φορείς, όπως την Ένωση Ξενοδόχων Νάξου, το Σωματείο Μαζικής Εστίασης Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, τον Σύλλογο Ενοικιαστών Οχημάτων Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, την Επιτροπή Τουρισμού, τις ακτοπλοϊκές εταιρίες και πολλούς επαγγελματίες.
*Ο Βαγγέλης Κατσάρας είναι Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Πολιτισμού & Αθλητισμού Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων.