Η επιβάρυνση στο κυκλοφοριακό της πόλης, με τις εργασίες του Flyover, αποτελεί πονοκέφαλο για τους Θεσσαλονικείς, που αγωνιούν για τις καθυστερήσεις και τις επιπλέον ώρες που θα αναγκαστούν να περάσουν στο τιμόνι, αλλά και για το πώς θα μπορούν να παρκάρουν σε πολλές κεντρικές περιοχές, όπου πλέον απαγορεύεται η στάθμευση.
Ο Νίκος Φασφαλής, αιρετός εκπρόσωπος ΔΟΕ, αναφέρθηκε στα προβλήματα των εκπαιδευτικών, η άφιξη των οποίων στα σχολεία γίνεται μετ’ εμποδίων, όπως τόνισε, εάν σκεφτεί κανείς ότι πολλοί από αυτούς εργάζονται με απόσπαση σε σχολεία γειτονικών πόλεων και αναγκάζονται να χρησιμοποιήσουν τον περιφερειακό. Ένας εκπαιδευτικός για παράδειγμα που εργάζεται στις Σέρρες, είπε ο κ. Φασφαλής, μπορούσε μέχρι τώρα να υπολογίσει τον χρόνο μετάβασης, που ήταν περίπου μιάμιση ώρα, τώρα όμως με τις εργασίες για τον Flyover δεν μπορεί.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι εκπαιδευτικοί να προσπαθούν να βρουν άλλους τρόπους μετακίνησης, όπως σε γκρουπ, ενώ οικονομικά δεν μπορούν πλέον να αντεπεξέλθουν, αν λάβει κανείς υπ’ όψιν τους ήδη μικρούς μισθούς, τους συμφέρει, δε, ίσως περισσότερο να μένουν στον γειτονικό νομό, παρά να μετακινούνται καθημερινά σε αυτόν, κατέληξε χαρακτηριστικά.
Και οι μαθητές όμως που έχουν φορτωμένο και απαιτητικό πρόγραμμα, αναγκάζονται να περνούν πολύ χρόνο μέσα στα σχολικά λεωφορεία, με αποτέλεσμα να μην τους μένει καθόλου ελεύθερος χρόνος.
Σύμφωνα με τον κ. Μιχάλη Πεζίκογλου, πρόεδρο της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων και Λεωφορείων, η Θεσσαλονίκη θα χωριστεί πλέον σε ανατολική και δυτική, όπως έχει διαμορφωθεί η κατάσταση.
Ο πρόεδρος Σωματείου Ιδιοκτήτων Ταξί «Ο Ερμής», Κλήμης Λεοντιάδης, από την πλευρά του, επισημαίνει το γεγονός ότι σημαντικές είναι οι καθυστερήσεις και στις μετακινήσεις των ταξί, ενώ το προσεχές διάστημα το πρόβλημα θα γίνει ακόμη εντονότερο. “Θα κοπεί η πόλη στη μέση“ λέει χαρακτηριστικά ο κ. Λεοντιάδης.