Η μετεξέλιξη του Γέρακα σε εμπορικό σημείο αναφοράς στα Ανατολικά προάστια
Μεγαλεπήβολα είναι τα σχέδια του νέου Δημάρχου Παλλήνης, Χρήστου Αηδόνη για την δημοτική ενότητα του Γέρακα. Μιας περιοχής που τα τελευταία χρόνια έχει μετατραπεί σε πόλο έλξης νέων κατοίκων. Η ανοικοδόμησή της ξεκίνησε αρχές του 2000 και μετά από μια μικρή παύση το ενδιαφέρον για τους αδόμητους χώρους παρουσιάζεται ενισχυμένο.
Ο νέος δήμαρχος ακολουθώντας μια μακρόπνοη ατζέντα, σκέφτεται να αναπτύξει το εμπορικό κομμάτι του Γέρακα, όπως αναφέρει η εφημερίδα ΝΕΑ. Σου λέει..τόσος κόσμος γιατί να πηγαίνει αλλού να ψωνίζει και να μην ψωνίζει στη γειτονιά του δίνοντας «ψωμί» στην τοπική επιχειρηματικότητα. Σύμφωνα με ασφαλείς και αποκλειστικές πληροφορίες του cityhub, θέλει έναν κεντρικό δρόμο του Γέρακα – που ήδη έχει κάποιες επιχειρήσεις – να τον μετατρέψει στον πλέον εμπορικό δρόμο των ανατολικών προαστίων. Να φτιάξει την δική του «Ερμού» φυσικά πιο ήπια και περιορισμένη ώστε να μην διαταράξει την ησυχία των κατοίκων. Σκοπός του να προσελκύσει επιχειρήσεις και να αυξήσει κατά πολύ τα έσοδα του δήμου από τα ανταποδοτικά τέλη κάτι που και θα του προφέρει μεγαλύτερη ευελιξία να κάνει κοινωνική πολιτική ενισχύοντας τις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού του Δήμου αλλά και να δημιουργήσει καλύτερες υποδομές.
Κατασκευή πάρκινγκ
Αν ο σκοπός επιτευχθεί τότε ο Γέρακας θα χρειαστεί πάρκινγκ αλλιώς …χάθηκε. Ήδη αντιμετωπίζει πρόβλημα στάθμευσης και ηχορύπανσης όπως όλη η Αττική άλλωστε, όσο δεν λαμβάνονται μέτρα από τις Αρχές για τις σπασμένες εξατμίσεις και την υπερβολική ταχύτητα. Δεύτερη αποκάλυψη λοιπόν: Σύμφωνα με πληροφορίες είναι πολύ πιθανό τα έγκατα κεντρικού σημείου του Γέρακα να γίνουν υπόγειος χώρος στάθμευσης. Ενός ορόφου κάτω από την γη μόνο. Φυσικά ο νέος Δήμαρχος έχει να λύσει και άλλα θέματα αν θέλει όντως να κάνει την διαφορά από την προηγούμενη διοίκηση και παράλληλα να βελτιώσει το επίπεδο διαβίωσης. Α) Να απομακρύνει τους πυλώνες που δημιουργούν ένα σιδερένιο φράγμα στη περιοχή και δημιουργούν ανησυχία στους κατοίκους για την ακτινοβολία και β) Να εντάξει στο σχέδιο πόλης τις βαλτωμένες ως διαδικασία περιοχές όπως το ΔΕΣΗ με «ομήρους» εκατοντάδες ιδιοκτήτες.