Αναρτήθηκε χθες, Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023, στην πλατφόρμα “ΔΙΑΥΓΕΙΑ”, από τον Δήμο Καλυμνίων, απόφαση που υπογράφει ο δήμαρχος Καλυμνίων, Δημήτρης Διακομιχάλης, με τίτλο ”Παροχή της υπηρεσίας «Δημιουργία & Προβολή Κοινωνικών Μηνυμάτων» με τη διαδικασία της απ’ ευθείας ανάθεσης”.
Πιο συγκεκριμένα, η απόφαση αφορά στην απευθείας ανάθεση της υπηρεσίας «Δημιουργία & Προβολή Κοινωνικών Μηνυμάτων», η οποία γίνεται στην εταιρεία «RUMED LIMITED», που εδρεύει στην Κύπρο, έναντι του ποσού των 4.838,71€ χωρίς Φ.Π.Α.
Ακολουθεί απόσπασμα της εν λόγω απόφασης, με τον αριθμό ημερών προβολής των μηνυμάτων, τις ημερήσιες προβολές, τον συνολικό αριθμό σποτ, τις προβολές ανά ζώνη και το συνολικό κόστος. Από την απόφαση παραλείπεται ο τηλεοπτικός σταθμός προβολής των μηνυμάτων, όπως παρατηρεί το kalymnos-news.gr, που έχει και το σχετικό ρεπορτάζ.
Όπως σημειώνει η τοπική ενημερωτική ιστοσελίδα, προηγήθηκε Μελέτη της Δ/σης Περιβάλλοντος γι’ αυτή την ανάγκη του δήμου, καθώς και τεκμηριωμένο αίτημα και ανάληψη της υποχρέωσης. Μάλιστα, στάλθηκε πρόσκληση προεκλογικά, με ημερομηνία 22-8-2023, προς την εν λόγω εταιρεία, “RUMED LIMITED”, στην Κύπρο.
Φαίνεται όμως, για άγνωστους λόγους, πως η διαδικασία δεν προχώρησε και ο Δήμος Καλυμνίων επανήλθε μετεκλογικά, στις 7-11-2023, μετά από 2,5 μήνες, με παρόμοια πρόσκληση προς την ίδια εταιρεία, ζητώντας προσφορά για την παροχή της υπηρεσίας «Δημιουργία & Προβολή Κοινωνικών Μηνυμάτων» μέχρι τις 15/11/2023.
Όπως φαίνεται, η εταιρεία με έδρα την Κύπρο αυτή τη φορά ανταποκρίθηκε, έστειλε την προσφορά της με συνολική τιμή 4.838,71€ και άμεσα ο δήμαρχος προχώρησε στην απόφαση της απευθείας ανάθεσης, με ημερομηνία 16 Νοεμβρίου 2023.
Τίθενται, λοιπόν, τα εξής ερωτήματα:
1. Με ποια κριτήρια η Δημοτική Αρχή επέλεξε αποκλειστικά την εν λόγω εταιρεία “RUMED LIMITED” με έδρα την Κύπρο για την απευθείας ανάθεση της “Δημιουργίας και προβολής των κοινωνικών οπτικοακουστικών μηνυμάτων“;
2. Γιατί απέκλεισε άλλες διαφημιστικές Εταιρείες ή Τηλεοπτικούς σταθμούς, αναφέροντας ρητά στην πρόσκληση “ Σημειώνεται ότι δεν λαμβάνονται υπόψη προσφορές οικονομικών φορέων που δεν προσκλήθηκαν να υποβάλουν προσφορές (άρθρο 120 παρ.3α του
Ν.4412/2016, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 53 του Ν.4782/2021)”, αποκλείοντας με αυτό τον τρόπο την επίτευξη καλύτερης τιμής;
3. Σε ποιον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό θα προβληθούν τα εν λόγω κοινωνικά μηνύματα; Γιατί ο δήμος δεν απευθύνθηκε απευθείας στα υφιστάμενα τοπικά κανάλια (Δωδεκανησιακής εμβέλειας) για να λάβει προσφορές και απέστειλε πρόσκληση στη συγκεκριμένη εταιρεία που εδρεύει στην Κύπρο;
4. Γνωρίζουν στον δήμο, αν η εν λόγω εταιρεία με έδρα την Κύπρο έχει σχέση ή εκπροσωπεί τοπικό τηλεοπτικό σταθμό; Αν ναι, ποιος είναι αυτός ο τηλεοπτικός σταθμός;