Για «προσπάθεια δημιουργίας τετελεσμένων» μιλά ο νέος δήμαρχος της Αθήνας
Για προσπάθεια δημιουργίας «τετελεσμένων» κατηγορεί ο νεοεκλεγείς δήμαρχος της Αθήνας, Χάρης Δούκας, την προηγούμενη δημοτική αρχή, όσον αφορά στη δρομολογηθείσα παράδοση της Βασιλίσσης Ολγας στην κυκλοφορία.
Υπογραμμίζοντας πως η παράδοση της Βασιλίσσης Ολγας στην κυκλοφορία ήταν ένα από τα βασικά σημεία του προεκλογικού του προγράμματος, ο κ. Δούκας υποστήριξε πως «δεν μπορεί η απερχόμενη δημοτική αρχή να δημιουργεί τετελεσμένα σε μία βασική προγραμματική εξαγγελία, που πήρε ψήφο εμπιστοσύνης από τους πολίτες. Ειδικά σε μία περίοδο μετάβασης, που προσπαθούμε σε αυτοδιοικητικό επίπεδο να δημιουργήσουμε συνθήκες συνεργασίας και εμπιστοσύνης».
Προηγουμένως, ο νέος δήμαρχος, ο οποίος θα αναλάβει καθήκοντα από την αρχή του νέου έτους, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε, παρουσία και του αρχιτέκτονα πoυ έχει κάνει τη μελέτη του έργου, ζήτησε από τον απερχόμενο δήμαρχο να σταματήσουν τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Βασιλίσσης Όλγας, μέχρι εκείνος να αναλάβει καθήκοντα, ήτοι από 1ης Ιανουαρίου 2024.
Ο Κώστας Μπακογιάννης, από την πλευρά του, φέρεται να υπεραμύνθηκε των επιλογών του, ενώ τόνισε ότι η εργολαβία δεν μπορεί να σταματήσει στη μέση, καθώς κάτι τέτοιο θα σήμαινε αθέτηση της σύμβασης και θα είχε ως αποτέλεσμα την επιβάρυνση του δήμου με το κόστος που προβλέπεται σχετικά.
Από την πλευρά του Δήμου Αθηναίων επισήμως δεν υπήρξε ανακοίνωση, ωστόσο, πηγές που επικαλείται η εφημερίδα «Καθημερινή» επισημαίνουν ότι «το έργο, το οποίο συμβασιοποιήθηκε τον Απρίλιο, βρίσκεται σε εξέλιξη. Εφόσον διακοπεί το έργο, ο εργολάβος θα κινηθεί νομικά για να αποζημιωθεί. Αυτή την απόφαση δεν μπορεί να τη λάβει η παρούσα δημοτική αρχή».
Επίσης, θύμισαν ότι πρόκειται για έργο, το οποίο είχε εξαγγελθεί εδώ και δεκαετίες, την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων, «πάγωσε» και ανακινήθηκε το 2010. Σε αυτό το επιχείρημα, ο νέος δήμαρχος απαντάει ότι τόσο παλιές αποφάσεις πρέπει να εξεταστούν εκ νέου, με βάση τις νέες συνθήκες.
Η νέα δημοτική αρχή εξελέγη με βασικό σύνθημα το άνοιγμα της Βασιλίσσης Ολγας για τα Ι.Χ., αφού, όπως επισημαίνει ο κ. Δούκας, «το κλείσιμο της Βασιλίσσης Όλγας εδώ και τρία χρόνια χώρισε το κέντρο της Αθήνας στα δύο, έχει προκαλέσει μεγάλη κυκλοφοριακή συμφόρηση, δεν απομάκρυνε τα αυτοκίνητα από το κέντρο, αύξησε την ατμοσφαιρική ρύπανση και συνεχίζει να ταλαιπωρεί καθημερινά χιλιάδες οδηγούς».