Οι εκλογές τελείωσαν, η αντιπαράθεση φαίνεται πως έχει πολλά επεισόδια ακόμα...
Συνεχίζεται, μετεκλογικά πλέον, η κόντρα ανάμεσα στον απερχόμενο περιφερειάρχη Θεσσαλίας, Κώστα Αγοραστό, και τον εκλεγμένο διάδοχό του, Δημήτρη Κουρέτα, με φόντο τα αντιπλημμυρικά έργα στην Περιφέρεια Θεσσαλίας και το κατά πόσον είναι έτοιμη η περιοχή να αντιμετωπίσει μια νέα κακοκαιρία, μετά το πέρασμα τόσο του Daniel όσο και του Elias.
Αφορμή αποτέλεσε ένα δημοσίευμα της ιστοσελίδας topontiki.gr, το οποίο έφερε στη Βουλή ο Νίκος Παππάς του ΣΥΡΙΖΑ, καταγγέλλοντας ότι τα αντιπλημμυρικά έργα στη Θεσσαλία σταμάτησαν, με εντολή Αγοραστού. Ο κ. Κουρέτας, σε δηλώσεις του, ουσιαστικά το επιβεβαίωσε, ενώ, μιλώντας σήμερα στον ΣΚΑΙ, υπογράμμισε σχετικά: «Η κατάσταση δεν είναι καλή στην Θεσσαλία. Κάποια έργα για αναχώματα σταμάτησαν από την Περιφέρεια. Περιμένω μια επίσημη ενημέρωση, καθώς δεν έπρεπε να γίνει αυτό. Τα έργα σταμάτησαν το πρωί της Δευτέρας. Περιμένω να έρθει η υπεύθυνη τεχνικής υπηρεσίας της Περιφέρειας, για να με ενημερώσει, γιατί δεν μου άρεσε αυτό που έγινε».
«Ακόμα και αν τελείωσαν τα χρήματα, θα έπρεπε να υπάρχει μια επίσημη ενημέρωση. Όπως και να έχει, όμως, πρέπει να έχεις φροντίσει γι’ αυτά είτε εκλεγείς είτε όχι. Η Θεσσαλία παραμένει απροστάτευτη μπροστά σε μια νέα κακοκαιρία. Δεν έχει αλλάξει κάτι. Δεν μπορεί να πάρει κανείς ένα μαγικό ραβδί. Μετά τη συνάντησή μου με τον πρωθυπουργό περιμένω μια ανάλυση, για να μπορώ να ενημερώσω και τον κόσμο» προσέθεσε.
Στη συνέχεια, στην εκπομπή βγήκε και ο πρόεδρος του Βλοχού, λέγοντας πως «αν τα χρήματα που έφταναν ήταν για τέσσερις-πέντε ημέρες, γιατί δεν μας το είπαν; Έχουν σταματήσει όλα τα έργα για τα αναχώματα, δεν μπορώ να ξέρω το γιατί».
Λίγη ώρα αργότερα, στον αέρα της εκπομπής παρενέβη ο Κώστας Αγοραστός, υποστηρίζοντας πως τα έργα συνεχίζονται κανονικά. «Με ψέματα πορεύτηκε την προεκλογική περίοδο, με ψέματα συνεχίζει να πορεύεται και τώρα ο κ. Κουρέτας» είπε αρχικά.
Και συνέχισε: «Δουλεύουν κανονικά τα μηχανήματα και μπορεί να πάει ο πρόεδρος του Βλοχού να τα δει. Αν τα μηχανήματα σταματήσουν μια ημέρα, δεν είναι διακοπή των έργων. Έχουμε 90 μηχανήματα στην Μαγνησία και 42 στον Κραυσίδωνα. Λένε ότι δεν κάνουμε έργα και έχουμε μηχανήματα παντού σε Μαγνησία, Καρδίτσα και Τρίκαλα. Θα σας στείλω και βίντεο να το δείτε. Συνεχίζουν κανονικά τα έργα».
Στο μέλλον θα υπάρχει πρόβλημα χρηματοδότησης, είναι δεδομένο, προσέθεσε στη συνέχεια.